Унікальний Лексус РХ
Лексус РХ - перший в історії Lexus гібридний позашляховик з турбонаддувом вражає своїми характеристиками та вражаючою ефективністю. Дозвольте собі бути зачарованими його вражаючою потужністю, якщо ви цінуєте комфорт, але вам не чужий дух спортивного змагання.
П'яте втілення Lexus ідеально вписується в канон японської індустріальної краси. Незважаючи на масивні габарити, він виглядає гідно і благородно, хоча у багатьох викликає суперечки. Динаміка інкапсульована в численних ребрах. RX 500h має 489 см в довжину і 192 см в ширину. Колісна база теж непогана - 285 см. У порівнянні з попередником, колісна база була розширена спереду і ззаду, щоб поліпшити керованість і відірватися від іміджу оксамитового поглинача прямих ділянок автомагістралей.
Високопродуктивний RX 500 має ще більшу потужність і може подарувати ще більше задоволення від водіння. Його гібридна силова установка з абсолютно новою архітектурою включає 2,4-літровий двигун з турбонаддувом та 6-ступінчасту автоматичну коробку передач. Усе це забезпечує 371 к.с. або 273 кВт і фантастичне прискорення:6,2 секунди до сотні.
RX 500h - це перша версія в історії моделі з новою системою приводу 4х4 DIRECT4.
У цій інтелектуальній системі повного приводу два електродвигуни і два інвертори (передній і задній) постійно розподіляють потужність і крутний момент між передньою і задньою осями, адаптуючись до дорожньої ситуації. Привід на задні колеса передається через систему e-Axle в поєднанні з заднім електродвигуном та інвертором. DIRECT4 робить автомобіль більш комфортним і стабільним в управлінні та надає водієві ще більше задоволення від водіння.
Новий Lexus RX побудований на платформі GA-K, яка гарантує низький центр ваги, високу жорсткість всієї конструкції, а також хороший баланс підвіски. У версії RX 500h ці характеристики були посилені, а автомобіль налаштований на динамічну їзду. Одним з ключових елементів є система Dynamic Rear Steering, яка автоматично регулює кут повороту задніх коліс відповідно до швидкості та напрямку руху. Максимальний кут становить 4 градуси. Ця система полегшує маневрування та підвищує стійкість на високих швидкостях. На низьких швидкостях задні колеса обертаються в протилежному напрямку від передніх; на більш високих швидкостях вони підлаштовуються під роботу передньої осі.
RX 500h також використовує 400-міліметрові вентильовані передні диски та фіксовані супорти з протилежними поршнями. Нові жорсткі супорти пофарбовані в чорний колір і мають логотип Lexus. Вони гарантують рівномірний тиск на колодки і стійкі до затухання гальм. Автомобіль гальмує впевнено та рішуче. Крім того, RX 500h також має адаптивну підвіску (AVS).
Про що варто знати?
Лексус RX 500h пропонується у версіях F SPORT Edition та F SPORT, які відрізняються елементами стилю всередині та зовні. Емблеми F SPORT, чорні рейлінги та дзеркала заднього виду, оновлена решітка радіатора чорного кольору, спеціальні бічні накладки, а також передній та задній бампери з аеродинамічними формами, які генерують більше притискної сили - це найбільш помітні зміни у порівнянні з моделями RX 350h та RX 450h+.
Автомобіль також має спеціально розроблені для цієї версії 21-дюймові колеса з 10 спицями, а також буде доступний у кольорах White Nova та Heat Blue тільки для цих версій.
В інтер'єрі версії F SPORT Edition та F SPORT можна буде відрізнити за кермом та ручкою перемикання передач, оздобленими перфорованою шкірою, емблемами F SPORT, алюмінієвими педалями та спортивними акцентами. На вибір буде запропоновано два варіанти оббивки сидінь з натуральної шкіри: чорного та темно-рожевого кольорів. Оббивка стелі чорного кольору, а вставки в інтер'єрі виконані з алюмінію.
Купити новий lexus rx 500h 2023 клієнти можуть, скориставшись пропозицією автосалону «Лексус Сіті Плаза» в Києві.