На що роблять ставки рекламодавці у 2024 році?
Загубитися на тлі десятків конкурентів - не надто приємна перспектива для тих, хто має намір вести бізнес через Інтернет. Просувати ресурс необхідно завжди, тож обмежитися однією кампанією на старті не вийде. Інтереси цільової аудиторії змінюються, як і технології, що дають змогу презентувати проєкти та впливати на сприйняття користувачів.
З усіх варіантів просування контекстна реклама дає найшвидші результати, тому її використовують практично всі. Але кожній компанії доводиться враховувати зростаючі вимоги цільової аудиторії і використовувати їх у своїй роботі. Важливо розуміти, що зараз у тренді, і пропонувати саме такий текстовий, відео та графічний контент. Розберемося, що найважливіше для успішного застосування контекстної реклами у 2024 році.
Основні моменти, на які орієнтуються рекламодавці
Зміни для ринку інтернет-реклами є нормою, тому потрібно вміти швидко до них адаптуватися. Зараз рекламодавці орієнтовані на:
- Використання нейромереж. За допомогою сервісів штучного інтелекту вдається за короткий час обробляти значні масиви даних. ШІ дає змогу аналізувати сезонність попиту і купівельну спроможність, оптимізувати витрату бюджету на просування і забезпечувати персоналізацію презентації рекламних оголошень. При цьому рутинні завдання зводяться до мінімуму, що дає співробітникам можливість зайнятися іншими процесами - у комплексі вдається домогтися максимальної продуктивності праці та рентабельності інвестицій у рекламу. Ще одним плюсом є здатність нейромереж розпізнавати і досліджувати ті поведінкові фактори, які людині недоступні.
- Генерація персоналізованих оголошень з метою досягнення кращих показників конверсії контекстної реклами. Важливо налаштовувати їх таким чином, щоб відображувані послуги та товари сприяли поліпшенню його користувацького досвіду.
- Відеоконтент - це головний інструмент для привернення уваги та встановлення емоційного зв'язку з цільовою аудиторією (але не єдиний!). Традиційні прийоми зараз уже не працюють або малоефективні - потрібні по-справжньому неординарні ідеї. Окремий момент - тривалість відео. Зараз важливо сформувати контакт за короткий час.
- Розширення аналітичних можливостей. За допомогою інноваційних сервісів і функцій бізнес ретельно вивчає результати минулих рекламних кампаній, робить прогнози і паралельно сприяє розвитку індустрії інтернет-маркетингу.
Процес вивчення новацій і потреб користувачів має бути безперервним, щоб забезпечувати відмінну віддачу і виправдовувати вкладені в платні оголошення кошти.