Огляд авто BMW X7
BMW X7 - це те, що можна отримати, якщо взяти BMW 7-ї серії, замінити кузов седана на кузов позашляховика, додати пару сидінь і надати йому позашляхових якостей, які чудово виглядають в рекламному проспекті, але майже ніколи не будуть випробувані в реальному світі. Іншими словами, це найбільший, найгірший позашляховик, який виробляє BMW - і до 2023 року він отримав фейсліфтинг.
Нещодавня поїздка до Каліфорнії дала нам можливість протестувати оновлений X7 у його природному середовищі - мало того, що X7 виробляється у Спартанбурзі, Південна Кароліна, так ще й найбільший позашляховик BMW є частим гостем на дорогах Західного узбережжя, що не дивно, враховуючи, що США є найбільшим ринком збуту, на який припадає понад чверть світових продажів.
Ми протестували бензинову модель X7 40i початкового рівня - 87 050 фунтів стерлінгів, що на 600 фунтів дорожче за турбодизельну 40d, а також нову модель M60i, яка вийшла з фейсліфтингом.
Не лише нові фари
Серед інших візуальних змін - підсвічування решітки радіатора "Iconic Glow" та 23-дюймові легкосплавні диски - найбільші колісні диски заводської комплектації, які коли-небудь поставлялися компанією BMW. Якщо це не ваша чашка чаю, то будьте певні, що в стандартну комплектацію входять крихітні 21-дюймові версії. BMW внесла деякі зміни в задню частину, встановивши ліхтарі з 3D-скульптурою та хромовану планку на всю ширину, яка знаходиться під скляним ковпаком.
Усередині X7 має таку ж інформаційно-розважальну систему, як і решта моделей сімейства 7. Це означає 12,3-дюймову цифрову панель приладів, що замінила традиційні циферблати, а також 14,9-дюймовий вигнутий центральний екран, який працює під управлінням новітньої операційної системи BMW iDrive версії 8.0. Передбачувано, вона досить блискуча, і хоча більшості користувачів знадобиться деякий час, щоб звикнути до її незліченних функцій, інтерфейс і якість дизайну програмного забезпечення є чудовими.
Які ці двигуни?
Для 40i знайома 3,0-літрова пряма шістка з турбонаддувом тепер оснащена 48-вольтовою гібридною системою та отримала оновлення в системах керування клапанами, впорскування палива та запалювання.
Результат - корисний приріст продуктивності на 47 к.с. і 52 фунт-фут з піковими показниками 375 к.с. і 383 фунт-фут - хоча м'яка гібридна система може допомогти підвищити останній показник до 398 фунт-фут. Показники економічності WLTP становлять від 26,7 до 29,4 л/100 км порівняно з 24,9-25,8 л/100 км раніше.
Для тих, кому цікаво, чи достатньо швидкий 40i: так. Його 375 к.с. можуть бути притуплені солідною спорядженою масою 2415 кг (на 95 кг більше, ніж у моделі до фейсліфтингу), але здебільшого орієнтація X7 на розкіш та вишуканість заохочує до більш м'якого стилю водіння, тож наше переважне враження було більш ніж достатнім для виконання поставленої задачі. Так, ми могли б дійти іншого висновку, якби їхали по автобану, але для звичайного водіння найменший бензиновий двигун X7 виявився більш ніж достатнім для виконання поставленого завдання.
Цей двигун працює плавно і тихо, не задихається, коли його просять розігнатися, щоб приєднатися до руху на автостраді, і гнучко тягне з низьких обертів. Останній пункт має вирішальне значення - в минулому ми говорили, що м'язистість турбодизеля на низьких обертах краще підходить для цього завдання, і хоча ми впевнені, що 40d виявиться переконливим вибором, його бензиновий побратим чудово поєднується з цим пакетом.
Що стосується топової моделі M60i xDrive, то вона має всі можливості, які можна очікувати від 4,4-літрового V8 з подвійним турбонаддувом. М'язистий на низьких обертах і досить швидкий на розгін, його 530 к.с. і 553 фунт-фут крутного моменту розганяють 2,7-тонний X7 від 0 до 62 миль/год всього за 4,7 секунди, а максимальна швидкість досягає 250 км/год. Звучить він теж не гірше - з-під величезного капоту лунає гуркіт M-Division.
Чи проходить він повороти?
На додаток до стандартної пневматичної підвіски та опціональних 23-дюймових легкосплавних дисків (вперше у BMW), наш тестовий автомобіль був оснащений кермом заднього колеса та активною стабілізацією поперечної стійкості, тому, хоча перші враження свідчать про те, що X7 занадто зосереджений на комфорті, щоб керувати ним вправно, він насправді виявився напрочуд здібним, коли його сильніше штовхали на звивистих дорогах - принаймні, як для чогось такого розміру та ваги.
Однак у стандартному режимі "Комфорт" спостерігалося деяке "підкидання голови" підвіски (бічне розгойдування, яке часто притаманне позашляховикам), що спочатку змусило нас запідозрити, що стабілізатор поперечної стійкості взагалі не встановлений. Перемикання в режим Sport дозволило усунути цю проблему, зробивши керування більш злагодженим, при цьому зберігши більшу частину витонченості базового режиму.
Загалом, ізоляція, витонченість і комфорт - ось що вражає в цьому автомобілі найбільше.
Чи їздить X7 по бездоріжжю?
Так, їздить. Дорожній просвіт 221 мм, повний привід і пневматична підвіска, яку можна підняти на 40 мм, повинні більш ніж впоратися з вимогами більшості власників, але BMW із задоволенням залишає дійсно серйозну місцевість для Land Rover, і ледь згадує про позашляхові можливості в матеріалах для преси.
Показово також, що опціонально пропонується пакет xOffroad з чотирма позашляховими режимами (непотрібні попередньо встановлені xSand, xRocks, xGravel і xSnow), механічним блокуванням диференціалу і захистом картера.
Чи може він робити пересадку? Переносити три покоління одночасно?
Так, може. X7 поставляється в стандартній комплектації з сімома сидіннями. Другий ряд можна зрушити вперед і назад на 14,5 см, щоб ви могли гнучко змінювати співвідношення між простором для пасажирів, а також для людей або багажу ззаду. Спинки сидінь у стандартній комплектації також розкладаються у співвідношенні 60/40.
Другий ряд нахиляється вперед, щоб забезпечити доступ до третього ряду. Повертатися туди і назад доволі незручно, але для двох повнорозмірних дорослих пасажирів є достатньо місця, а також підлокітники, підстаканники, підігрів сидінь, вентиляційні отвори та панель керування клімат-контролем.
Третій ряд також має точки кріплення дитячих крісел Isofix - не всі семимісні автомобілі мають такі точки, що означає, що дитячі крісла повинні бути зафіксовані у другому ряду, з тим, що доступ до третього ряду для інших пасажирів буде складнішим. Але не в X7. Тому, якщо у вас молода сім'я і ви регулярно перевозите більше п'яти осіб, задній Isofix X7 - це справжній бонус.
З піднятими всіма трьома рядами багажник менший, ніж у Golf, і становить 326 літрів (електричні розсувні задні двері допомагають запобігти випаданню речей, які ви туди запхали), але другий і третій ряди можна електроприводом опустити одним натисканням кнопки, що забезпечує 750 літрів і 2120 літрів простору, відповідно.
Доступна більш розкішна шестимісна компоновка, яка замінює лавку середнього ряду на пару капітанських крісел. Зрозуміло, що вам доведеться залишити одного пасажира біля бордюру, і ви втратите можливість скласти другий ряд повністю і перевозити дійсно великі вантажі, але для двох пасажирів, що залишилися, буде більше простору і комфорту, а проміжок між сидіннями полегшить повернення на третій ряд.
BMW X7: вердикт
X7, особливо в комплектації 40i, пропонує не тільки оновлені технології (як зазначено в огляді M60i вище), але й корисний поштовх до підвищення ефективності та продуктивності. M60i все ще пропонує більшу продуктивність, але для безтурботної їзди з більш ніж адекватною продуктивністю, є багато причин рекомендувати X7 40i.