Масова розсилка СМС: переваги для сучасного бізнесу
Бізнес додає чималих зусиль, щоби виділити свої товари чи послуги з-поміж чисельних конкурентів. Без реклами обійтися неможливо, але необхідно вибирати найдієвіші та найвигідніші методи. Один із варіантів — масова розсилка СМС. Замовити таку послугу дає можливість сервіс AlphaSMS. Завдяки їй представники бізнесу можуть нагадувати своїм клієнтам про акції, знижки або передавати іншу інформацію.
Ефективність та доступність
Одна з переваг такого способу реклами — висока ефективність. Сучасна людина проводить зі смартфоном у руках кілька годин на день. Хтось любить соціальні мережі, хтось дивиться відео, а хтось захоплюється іграми. Разом із тим люди миттєво реагують на повідомлення, що надходять, а тому відсоток того, що вони будуть прочитані, величезний.
У такий спосіб компанія може повідомити клієнтів зі своєї бази про різноманітні зміни. Серед варіантів:
- оновлення асортименту;
- нові послуги;
- акції;
- сезонні знижки;
- персональні пропозиції тощо.
Крім того, можна покращити ставлення клієнтів до магазину чи компанії, привітавши їх із днем народження чи іншим святом. Покупець чи замовник послуг відчує себе потрібним та охоче відреагує на такі меседжі.
Способи передачі інформації
Сервіс AlphaSMS — це не тільки передача текстових повідомлень через мобільний зв’язок. Компанія може вибирати спосіб, за допомогою якого вона буде комунікувати зі своїм клієнтом. Крім коротких повідомлень, можливе інформування за допомогою популярних месенджерів, електронної пошти.
Масовою смс-розсилкою може скористатися будь-який бізнес: від звичайного інтернет-магазина до агентства нерухомості. Клієнти сервісу отримують доступ у зручний кабінет, де є всі необхідні інструменти.
Можна не тільки вибирати спосіб розсилки, але й аналізувати статистичні дані, наприклад, перевірити свою клієнтську базу. У такий спосіб стане зрозуміло, хто змінив номер або виїхав із країни. Усі ці інструменти допоможуть підвищити ефективність рекламної кампанії. Крім того, можна впливати на певну територію чи вікову групу клієнтів.